natalie.reismee.nl

23 en 24 oktober 2008

Hallo lieve mensen,

Hier weer een update. Dit keer niet zo'n hele lange hoor

Wink
!!

23 oktober 2008
Vandaag zijn we naar pretpark Greenland geweest.Het was erg leuk!!
Er waren ongeveer 10 achtbanen en dan ook nog allemaal andere attracties.
In de avond zijn we naar een restaurant gegaan waar we onbeperkt drinken, salades, pasta en pizza konden nemen. Op het einde kon je dan nog twee keer een dessert kiezen. Het dessert bestond uit verschillende soorten cake en nog allemaal andere dingetjes wat ik niet ken!\
We waren erg vol, dus een dessert ging er niet meer in haha!
Daarna zijn we nog naar een hotspring gegaan.

24 oktober 2008
We zijn naar Akihiro zijn school geweest. Akihiro heeft volgende week woensdag een presentatie samen met mij en volgende week vrijdag nog eentje alleen. Ik heb hem powerpoint uitgelegd en met zijn engelse teksten geholpen. Ik vond het zelf heel apart dat ze nooit met powerpoint gewerkt hadden. Daarna hebben we samen met zijn vriendin bij een sushibar gegeten.
In de avond zijn we met Akihiro zijn vriend uit eten geweest. We moesten zitten op de grond tijdens het eten. Na het eten gingen we nog met zijn vijven bowlen.

Dit was dan mijn update!!

Liefs, Natalie

Reacties

Reacties

Edwin

nou ik zie wel dat jij je vermaakt en dat is heel goed
je word goed verzorgd en ziet een hoop. Veel plezier nog daar.
Dikke kus Pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!