natalie.reismee.nl

Madrid, Valencia, Benidorm, Xativa en Mallorca ;-)

Hallo hallo!!


Hier weer even een verhaal!!

Roy en ik zijn een paar dagen naar Madrid geweest (23 tot en met 25 juni 2009)!

We hebben daar veel gezien! Het grote park wat een erg leuk meer heeft en daar hebben we heerlijk bij een terrasje in het zonnetje genoten. Monumente, musea en de kathedraal bezichtigt. Gewoon leuk de stad Madrid gezien dus!
Ik vind het een mooie, sfeervolle stad en zou er echt wel weer een keer heen willen voor een paar dagen!


Na Madrid (26 juni 2009) kwam mijn vriendin Manon alweer langs in Valencia, wat erg leuk was!

We zijn met twee vrienden, Eelco en Carla (Nederlander en Spaanse), naar een waterpark in Benidorm geweest.

Leuke glijbanen en een supertoffe dag gehad met zijn 4en!

De week erna ben ik een week talenschool gaan doen. Ik heb een boottochtje via school gedaan, ik en mijn schoolvriendinnen waren naar het strand geweest en we zijn nog lekker wezen stappen.
In dezelfde week was Roy zijn vriend Nikki in Valencia! Jullie zullen wel denken: Veel bezoekers! En ja we krijgen veel vrienden over de vloer en dat bevalt erg goed!

Op 11 juli 2009 zijn Roy, ik en nog een paar vrienden van Roy naar het plaatsje Xativa gegaan met de trein.

Daar staat een kasteel en daar zijn we heen gelopen/geklommen! Het was echt heel warm, dus echt zwetend kwamen wij boven bij het kasteel! Ook dat was een leuke dag met een moe einde!


Op 14 juli vlogen Roy en ik naar Mallorca! We hebben het daar echt super gehad!

Twee vrienden van Roy, Sander en Wouter, waren daar ook in het plaatsje Arenal. We verbleven bij hen, maar hadden zelf ook een nachtje een appartement geboekt in het plaatsje Palma Nova. Hier waren wij met zijn 4en heen geweest. Het appartement heeft een groot zwembad! We zijn vlakbij het appartement wezen stappen!

De discotheek vond ik echt wat minder, want ik voelde me vaak een stuk ouder dan de rest. Ook zijn we door een straat gelopen waar zowat alleen maar Engelse waren… En wat zij zuipen, hoe zij terecht komen, hoe zij eruit zien…. Pff ik ga er maar geen eens over door!
We hadden daar ook een auto gehuurd. We zijn vanaf dag één al lekker wezen touren. Nu hebben we voornamelijk de westkust bezichtigt, wat voornamelijk bergen zijn. We zijn ook bij het noordelijkste puntje geweest, waar de vuurtoren staat. Helaas was er niet veel te beleven bij de vuurtoren haha! We zijn ook nog zuidwest van Palma geweest, want daar gingen we snorkelen in het plaatsje Cala pi. Roy heeft me wat handigheidjes geleerd voor het snorkelen!! Erg leuk! En nu wil ik ook nog flippers kopen, zodat we het de volgende keer nog langer vol kunnen houden! Zonder flippers word je wel erg moe….

Inmiddels is Fiona (vriendin van Roy en mij) aangekomen. We hebben een kamer in onze flat voor haar geregeld en zij zal hier twee weken blijven.

Op 3 augustus komt mijn vriendin Celine naar Valencia! Heb daar ook superveel zin in!!

Zij zal hier ook voor twee weken blijven!

Roy en ik hebben een auto gehuurd; 21 augustus zullen wij voor een week gaan touren in Spanje! En dan is het weer tijd om terug te gaan naar Nederland!

Ik ben ingeloot voor de studie Event Communicatie Management in Utrecht, dit betekent dat ik weer voltijd ga studeren in Nederland!

Reacties

Reacties

marjo

Weer een leuk verhaal

Dikke knuffel

mama

Margreet

Veel gedaan en nog veel te beleven, zo te horen ;)

Veel plezier nog!!

KUs

Danny

Leuk!, genoeg te doen daar lees ik al. Alleen jammer van die kinder disco :P

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!