natalie.reismee.nl

Alweer twee weken verder... ;-)

Hallo allemaal,

Inmiddels alweer twee weken later en we hebben echt veel gedaan!!

We hebben een strandfeest gehad, wat erg leuk was en we zijn ook overdag naar het strand geweest natuurlijk. Ook ben lekker wezen shoppen in het centrum. De afscheidsfeestjes van studenten beginnen ook al...

Op woensdag 10 juni kwam Roy zijn moeder als verrassing. Dit wist ik al drie weken, maar het zou voor Roy een verrassing blijven.
Deze verrassing werd met de dag moeilijker aangezien Roy dingen wilde plannen en mij hierdoor steeds meer vragen ging stellen.... En ja wat moest ik Roy zeggen als ik zijn moeder van het vliegveld ging halen?!?! Met een smoes waar ik heen ging en met een vraag of een vriendin die avond bij ons kon eten ben ik weggegaan naar het vliegveld.
In de avond haalde ik dus Cora (Roy's moeder) van het vliegveld! Het vliegtuig had een half uur vertraging, maar dat was geen probleem omdat ik alles een vrij ruim had berekend.
Om ongeveer 22.40 uur kwamen wij aan in de flat. Jullie hadden Roy zijn gezicht moeten zien!! Hij was nog aan het koken, keek even de gang, zag zijn moeder, ging weer koken en toen pas drong het tot hem door en liep hij met een blij en verbaasd gezicht weer de gang in!!
De volgende dag ben ik gezellig wezen shoppen met Cora. In de avond gezellig uit eten geweest met zijn 3en. De volgende dag zijn we naar het strand geweest.
Zaterdag en zondag zijn wij samen met Oscar (vriend van Roy) en Rosana (vriendin van Oscar) naar het plaatsje Requena (ongeveer 60 km van Valencia) geweest. Oscar zijn ouders hebben hier een huis! Wat een enorme rust daar! Heerlijk! Zaterdag waren we naar de markt geweest en zijn we in de avond wezen bbqen. De volgende dag zijn we naar de grotten geweest en heeft Oscar heerlijke Paella gemaakt!
Maandagochtend om 7.30 uur ging onze wekker!!! Onze volgende trip!! Op naar Frankrijk, want mijn zuslief en haar vriend zijn daar op vakantie!! Na wat gezeur bij de autoverhuur en boodschappen in Valencia zijn we ongeveer om 11.00 uur weggereden. We zijn naar Barcelona geweest! Lekker daar rond gelopen en geluncht! Ook weer naar Parc Guell geweest! Oh zo mooi!!
Later dan gepland reden we weg! Pas rond 21.00 uur! En om ongeveer 1.00 uur 's nachts kwamen wij aan bij mijn zus in Valras-Plage, Zuid Frankrijk! Ik vond het echt leuk om haar weer te zien, ook al was het nu pas drie weken geleden!! De volgende dag zijn wij vroeg opgestaan omdat we veel wilden doen. We zijn naar het stadje Narbonne geweest, zwembad ingegaan, naar het strand geweest en in de avond zijn we uit eten geweest in het stadje Beziers.
De volgende dag reden we weer vroeg weg. Om 14 uur zeiden wij Cora gedag op Valencia! Wel erg jamer, want het was een gezellige tijd! Roy en ik hadden daarna met andere afgesproken om naar Sagunto te gaan! Het plaatsje Sagunto ligt ongeveer 30 km van Valencia.
In Sagunto staat een oud ‘kasteel'. Het uitzicht was mooi! Dus daar geniet ik dan altijd van!
Laat in de avond brachten wij de auto weer terug! De volgende dag, gisteren dus hebben wij lekker uitgeslapen en niets gedaan!
Straks ga ik nog even zwemmen in het zwembad, misschien komt er nog een vriend bij ons eten, gaan we nog naar het strand en daarna naar een leuke discotheek!!

Dinsdag vliegen wij naar Madrid! Hier zijn wij dan drie dagen!! En daar heb ik toch zo een zin in!!!!

Ik zet mijn foto's ook weer online!!

Knuffel, Natalie

Reacties

Reacties

marjo

Weer een mooi verhaal. Geniet maar lekker van alles.
Heel veel liefs en kusjes en een dikke knuffel van je
moeder

jermaine

Nou lees weer dat je en fantastische tijd gehad hebt.

Enjoy while you can!

Ik lees wel wat je verder aan het doen bent

jermaine

Nou lees weer dat je en fantastische tijd gehad hebt.

Enjoy while you can!

Ik lees wel wat je verder aan het doen bent

jermaine

Nou lees weer dat je en fantastische tijd gehad hebt.

Enjoy while you can!

Ik lees wel wat je verder aan het doen bent

cora

mooi verhaal en leuke foto,s Natalie, het was inderdaad erg gezellig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!