natalie.reismee.nl

Nu nog Valencia!

Wat is de tijd omgevlogen!!
Zondag was het zelfs al tijd om onze fietsen te verkopen.... Twee van de drie fietsen zijn verkocht. De derde fiets hopen wij morgen te kunnen verkopen!

Op woensdag 22 juli 2009 zijn Roy en ik begonnen met het leren van Spaans!
We moesten toch maar eens beginnen!!
We krijgen 3 keer per week privé-les bij een Spaanse docente thuis.

Voordat ik naar Mallorca ging sprak ik met mijn vriendin Sthefanne. Zij had het idee om langs te komen in Valencia. Op 30 juli 2009 kwam zij ook echt voor een hele week langs!
Het was erg gezellig!! Op 29 juli 2009 vertrokken onze twee huisgenoten. Dit betekende dat we het huis voor onszelf hadden! Sthefanne had een eigen kamer ter beschikking!
De dag erna gingen wij stappen en ontmoetten wij drie Nederlandse meiden (Emily, Lonneke en Kim)!! We hadden het erg gezellig met zijn zessen. De volgende avond gingen wij met zijn zessen naar het strand om daar lekker te gaan genieten! We namen fakkels, een kleed, wat te snacken en drinken mee! Het was een geslaagde avond!

Op 3 augustus 2009 kwam Celine aan in Valencia!! Nog gezelliger!! Twee vriendinnen op bezoek!! We zijn uit eten geweest, we zijn naar de City of Arts and Sciences geweest en natuurlijk nog veel andere dingen gedaan!
Op woensdag 5 augustus kwamen Emily, Lonneke en Kim bij ons eten. Roy had weer heerlijk gekookt, zijn kookkunsten zijn jammie!! Ook hield hij het goed uit met 5 dames om zich heen!
Na het eten hebben we lekker nageborreld en in de nacht zijn we gezellig wezen stappen!
Helaas moest Sthefanne de volgende dag weer naar huis. Het leek echt geen week, het was zo snel voorbij gegaan!!

Celine en ik hebben samen tiramisu gemaakt! En lekker dat het was!!
We hebben ook erg veel van het strand genoten!
Afgelopen zondag is Celine na twee weken weer naar Nederland gegaan!! Ook deze twee weken waren echt omgevlogen!!
Toen Celine hier was hebben we regen gehad! Nou Celine, er is weer volop zon en elke dag boven de 30 graden!!! Precies wanneer jij weer weg ging, hoe kan dat nou hé?

Vandaag zijn Roy en ik naar de nieuwe film Public Enemies geweest. Eindelijk wordt er eens een goede engelse film gedraaid in Valencia. Het was dus een leuke film! Daarna zijn we de toren van de kathedraal opgeweest en daarna hebben we lekker wat gegeten en gedronken bij de cocktailbar in het centrum!

Morgen hebben we onze laatste keer spaanse les en beginnen we al met het inpakken van onze spullen. Donderdag nog de laatste dingen regelen..

Eigenlijk had ik mijn blog beter bij moeten houden, want ik ben nu gewoon zoveel dingen alweer vergeten! Ik kom er gewoon niet meer op!

Wel kan ik zeggen dat we over drie dagen al aan onze trip beginnen! En dat we daar beide superveel zin in hebben!! En over negen dagen alweer in Nederland zijn!
Ene kant leuk om weer terug te gaan, spannend om te studeren en goed om weer een doel te hebben, maar aan de andere kant vind ik het heerlijk om hier te blijven luieren en van de zon te genieten!!

Nog even wat info over onze trip:
Nacht 1: Murcia
Nacht 2 en 3: Granada
Nacht 4 en 5: Sevilla
Nacht 6: Valencia
Onze planning is om ook naar de volgende plaatsen te gaan: Penaguila (safaripark), dichtbij Almería (snorkelen), Malaga, gibraltar (hoort niet bij Spanje), Cádiz en Córdoba.

Ik zal weer foto's plaatsen!!!

Knuffel, Natalie

Reacties

Reacties

Margreet

Veel plezier op je laatste trip!!!!

Danny

Have fun met laatste vakantie dagen, geniet ervan!

Cora

Heel veel plezier, tot gauw

edwin (pa)

veel plezier nog de laatste dagen, tot gauw

IK

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Tot snel!! XXX

Roos

Leuk om je blog te lezen!!
Klein vraagje, heb je de derde fiets in Valencia al verkocht? Ik woon in Valencia en ik zou graag willen weten of je de fiets al hebt verkocht en hoeveel je ervoor vraagt.Mijn e-mail: doornroozje@hotmail.com

Sandra

Hallo Natalie!

Leuk om je blog te lezen. Valencia is echt een superstad he? Ik heb een handige site gevonden met alle informatie over Valencia erop. Namelijk: www.verrassendvalencia.nl of http://www.valencia.goedbegin.net/

Groetjes,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!