natalie.reismee.nl

22 oktober 2008

Nog even een update voordat ik naar bed ga...

Rond 10 uur reden we weg. We gingen als eerst naar de Kakemaku watervallen waar erg helder water was en dus ook de vissen kon zien zwemmen.
Daarna gingen we naar een uitkijkpunt waar je de hele stad Aso (ligt in het gedeelde Kakumoto) kon zien. We hadden daar ook mais gegeten wat op de barbeque warm gemaakt was.
Erg lekker. Ik vond het een beetje naar popcorn smaken.

In Beppu (ligt in het gedeelde Oita) zijn we naar een hotspring gegaan. Ik wist niet wat precies de bedoeling was en volgde maar de andere vrouwen. Eerst ging ik de bad in met water wat erg goed voor je huid schijnt te zijn en daarna nog lekker een douche genomen. Tijdens het douchen moest je op een krukje zitten en met een soort klein handdoekje heb ik mezelf helemaal schoongemaakt. Daarna kon ik mezelf nog lekker met creme verwennen! Heerlijk was het!
Op de terugweg namen we een andere weg en heb ik een vulkaan gezien!! Ik vond het wel erg stinken (ik neem als voorbeeld maar koeienmest). Ik vond het supermooi om te zien!

In de avond nog een cursus 'how to use the chopsticks' van Akihiro gehad. Ik ben er al iets beter in dan de vorige keren, maar ben er nog steeds slecht in!!

Ik ga nu slapen. Het is 23.10 uur en morgen gaan we naar een pretpark!!

Looking forward to it!!

Dikke knuffel, Natalie

Reacties

Reacties

Margreet

Wat een leuke dingen doe je toch. Heb ook je foto's gezien. Inderdaad zielig van het aapje :S En in die straat zou ik ook wel kunnen shoppen met jou!!

Ben benieuwd naar je nieuwe verslag ;)

edwin

hoi leuk hoor net een druk baasje. Was die vulkaan de Fuji of een andere. De fuji vukaan hebben wij ook gezien maar ik weet niet meer in welke gedeelte het was.
xx pa

Ilona

Jeetje wat doe je het weer goed zeg!
Lange verhalen, mooie dingen wat je ziet, wat je doet echt goed!!

Is het een beetje mooi weer daarzo? Hier wordt het steeds kouder dus als het daar lekker weer is wees, maar blij :).

Dikke kus!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!