natalie.reismee.nl

Valencia 3 - 12 oktober 2008

Hallo allemaal!!

Op 3 oktober 2008 vertrok ik en een vriend, Bastiaan naar Valencia. Roy, een goede vriend van mij zit daar sowieso tot februari voor school, dus een mooie gelegenheid om daarheen te gaan. Rond 21 uur kwamen wij aan en Roy haalde ons op van het vliegveld. We pakte de taxi naar zijn appartement. We maakte ons daar gelijk klaar om naar een andere appartement te gaan waar er ook andere studenten uitgenodigd waren.
We gingen daar pasta eten en een lekker drankie drinken.
Rond 3 uur 's nachts, wat overigens heel normaal is, gingen wij pas naar een discotheek waar wij lekker uit ons dak konden gaan.
De eerste paar dagen hebben wij lekker op het strand kunnen liggen. Vanaf woensdag ging het zo nu en dan regenen en hebben we niet meer op het strand gelegen. Als het regende was het alsnog warm weer. We zijn toen niet meer op het strand geweest, maar hebben meer van Valencia bekeken. Ik heb ook een dag goed gewinkeld en inkopen gedaan voor mijn volgende wereldreis!
Feesten kan je goed in Valencia en als je van rustig aandoen houdt dan moet je zeker daarheen gaan! De gehele mentaliteit is erg relaxed daar! In 1 woord : Het was geweldig!!

Liefs, Natalie

Reacties

Reacties

Marc Schokker

Hey Naat, wat moet het heerlijk voor je zijn om weer op pad te zijn! Goed te horen dat je het gelijk naar de zin hebt. Vermaak je vooral en houdt ons op de hoogte van alles wat je meemaakt!

Greetz,
Marc

debby prins

o wat heerlijk zeg ik ben jaloers op je ik zit vasrgeroest aan mijn buro stoel maar ja gelukkig wel een nieuwe die comfertable zit nou heeeeeeeelllllll veel plezier geniet ervan ik blijf op de hoogte via mijn email xxxxxxx debby

Roy

Heeey!

Het was een super week :) Erg veel leuke dingen met jullie gedaan! Jammer dat jullie weer weg zijn :(

Heeeeel veel plezier op je reis!

Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!