natalie.reismee.nl

Amerika deel 2

Hallo allemaal,

zoals jullie kunnen zien heb ik wel al wat foto's geplaatst maar nog niet mijn laatste verhaal. Dus die ga ik nu maar eens vertellen!!

29 december 2008 was ikin de avondaangekomen in het hotel Luxor ( http://www.luxor.com/) in Las Vegas! Een erg mooi en groot hotel met een goede locatie. In het hotel vind je echt van alles. Starbucks, casino's, shops, zwembad, fitness, etc. Hierna heb ik de nederlandse jongens weer gezien en heb ik de avond met hun doorgebracht. Echt overal zijn hotels en casino's te vinden!

30 december 2008 ben ik overdag op de boulevard (de strip) wezen lopen. Het is een hele andere sfeer dan in de avond. Er zijn nu ook genoeg leuke winkels open!

31 december 2008 heb ik uitgecheckt in het hotel. Mijn bagage had ik achtergelaten in het hotel en toen ben ik weer samen met Stuart op pad gegaan. We zijn naar downtown geweest. Hier was niet veel te doen, dus zijn we weer heel snel terug gegaan naar de strip. We hebben nog een lekkere lunch gehad, wat geld verloren (tja, je bent niet elke dag in Las vegas haha) en om 20 uur kwamen er al optredens en waren de wegen al afgezet! Het feest kon beginnen!! We hebben stunts gezien, overal muziek gehoord, overal gezelligheid gezien en nog wat andere optredens!!
Om 3 uur zijn we naar het hotel gegaan om onze spullen te halen en gingen we naar het vliegveld!

1 januari 2009!! Het nieuwe jaar!!! In de avond kwam ik aan in Florida, Miami. Nu nog maar 6 uur tijdsverschil met Nederland! Het hostel zag er erg leuk uit. Het weer is echt geweldig!! Rond de 24 graden toen ik aankwam!! Ik ben vroeg gaan slapen, aangezien ik de 31ste niet geslapen had!! Wat kan slapen toch lekker zijn....

2 januari 2009 ben ik lekker naar het strand geweest. En in de namiddag naar deAdventure Mall met drie nederlandse meiden.

3 januari 2009 ben ik naar downtown geweest. Was erg gezellig!! Ik ben daar naar Bayside geweest. Dat is een klein winkelcentrum met ook kraampjes erbij. Het lag aan het water, dus je kan je wel voorstellen dat dat erg gezellig was! Ook was daar gezellig muziek, dus de sfeer was heel goed! In de avond in het hostel wat wezen drinken met een paar andere.

4 januari 2009 ben ik samen met een Vietnamese jongen naar het strand geweest en daarna weer naar downtown. Was een gezellige dag. Ik was vroeg gaan slapen, want ik voelde me al de hele dag niet lekker..Nou, nu zijn jullie weer helemaal bij! Dan willen jullie vast nog wel iets over mijn plannen weten?? 7 januari vlieg ik naar Baltimore. Ik ga Miami missen!! Het is echt een leuk toeristenplaatsje!! En de mensen zijn ookecht wel vriendelijkin Miami!! Het weer is altijd zalig!!!Ik denk om 2 nachten in Baltimore te blijven en dan door naar Washington. Daarna wil ik nog naar Philadelphia, New York en Boston. Misschien nog een andere plaats of misschien wijzig ik mijn hele planning wel weer haha. Dan ga ik vanaf New York of Boston naar San Francisco. Een paar daagjes San Franciscoen dan vlieg ik naar Nederland toe. Dit is het zo ongeveer... ben zelf ook benieuwd wat het nou precies gaat worden!!

Heel veel liefs en tot over een paar weekjes dan!!
xxx

Danny

Weet je zeker dat je over paar weken al terug wil komen het is echt koud hier brrrrrr :P

marjo

Weer heel mooi geschreven. Ga zo door!

Dikke kus en een knuffel

natalie

Ja, reizen houdt toch een keer op... (helaas helaas)
Centjes verdienen en dan komen er zeker nog genoeg andere reizen aan!!
En tja, met het weer kan ik helaas niet altijd rekening houden. Als ik in Nederland terug kom, ben ik wel al ongeveer 4 maanden weggeweest..

Dus tot over een paar weken!! xxx

Margreet

Wat een leuk verhaal heb je weer!! Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen :P

KUs