natalie.reismee.nl

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!

Hallo lieve mensen!!

Ik wil jullie via deze fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toewensen!!
Ik hoop dat iedereen een geweldig jaar tegemoet gaat!!

Op dit moment ben ik in Los Angeles!
Ik verblijf in Santa Monica. Het hostel is schoon, maar heeft jammer genoeg geen gezellige sfeer! Santa Monica ligt aan het strand, dus dat is echt leuk!! De winkelstraat is ook erg gezellig!! En op loopafstand heel veel cafes!! Dus dat is wel weer goed!!
Op dit moment ben ik in Hollywood!! Ook erg gezellig!!
Helaas vind ik de mentaliteit van de mensen hier erg tegenvallen!! Behulpzaamheid is niet bekend hier!! Ook de buschauffeurs sturen je een hele andere kant op of vertellen gewoon dingen die niet kloppen!! De receptie van de hostel kijkt je zelfs raar aan als je vragen stelt...
Gelukkig is het weer goed, want ik had echt ijskoud weer verwacht haha!! Gisteren zonder jas/vest rond kunnen lopen en vandaag loop ik dan wel met mijn vest rond!!
De 26ste ga ik met de bus naar San Diego!! Waar ik echt wel zin heb, aangezien ze zeggen dat San Diego een leuke stad is!! Ik heb er in ieder geval veel leuke verhalen over gehoord!
De 29ste kom ik aan in Las Vegas!!

Nou, dit is het voor nu! Ik zal ook nog snel mijn laatste stuk over Nieuw Zeeland plaatsen!! Want dat was toch wel superleuk!!!

Tot 2009!!

Een dikke knuffel, Natalie

Reacties

Reacties

Bastiaan

Veel plezier in california!!
Over San Diego kan ik je helaas weinig vertellen
omdat ik der alleen langs gereden ben maar ik
hoorde idd ook dat dit een super stad is!!
Misschien is het een tip om naar Seaworld te gaan
in San Diego of naar de Zoo daar heb ik wel mooie verhalen over gehoord! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!