natalie.reismee.nl

Waaaaaaaahhh I did it!!

Vandaag om 10.30 uur werd ik opghaald. Een city tour!!!
Onze eerste stop was de skytower (http://www.skycityauckland.co.nz/skycity/auckland/sky-tower/sky-tower_home.cfm). De tourguide gaf ons wat informatie over de skytower en daarna stapte we de bus uit. Hij had een vraag voor ons, zodat hij kon zien wie er echt op heeft gelet zei hij. Hoe hoog is de skytower??? Dus ik antwoordde: 192 meter.
Hij vroeg: Wat is je naam?
Ik: Natalie
Hij: Hoe erg is je hoogtevrees?
Ik: Uhhh best erg, maar de jump wil ik zeker een keer doen! (Hihi slim om te zeggen toch!)
Hij: Oke dan ga je nu!!
Dus ik werd van de ongeveer 25 mensen uitgekozen om van de skytower te vallen!! (http://www.skycityauckland.co.nz/skycity/index.cfm?5FB8E87E-50BA-1DC3-65EA-F9A4845CF393)
Echt serieus, mijn handen begonnen al te bibberen toen ik wegliep van de groep. Mijn hart begon heel snel te kloppen toen ik mijn pak aan moest trekken!! De vrouw die mij veiligheidsriemen omdeed ging ook met mijn praten en dat maakt me wat rustiger.
Toen was het zover... ik moest de lift in. Vanuit de lift kon ik al zien hoe hoog het werd en toen begon ik al te zeggen dat ik niet meer wilde haha. Binnen 40 seconden zat ik op 192 meter hoogte. Bovenaan waren twee mannen die mij echt gerust stelde en ze hebben echt de tijd voor me genomen. Na een tijd ben ik toch echt gegaan!! Het was echt geweldig!!! Super gewoon!! Toen ik beneden was stond de hele groep te klappen! Eerst realiseerde ik nog niet dat ik van zo een hoogte ben gegaan, maar daarna begon ik helemaal te springen en gek te doen!! Echt geweldig!!! 192 meter hoog!! Geloof me, dat is hoog!! Het is de hoogste val van Nieuw Zeeland!!
Ik heb de foto en dvd gekocht! Het is echt een superdvd aangezien je kan zien hoe bang ik eerst was haha!! Echt geweldig om naar terug te kijken!! Je kan de hele jump naar beneden zien en ook wanneer ik weer beneden ben en hoe blij ik dan ben!! SUPER HERINNERING!!
Toen ik de bus weer in kwam begon iedereen te klappen!!
De tour ging toen verder. We zijn naar Mt. Eden geweest (http://www.aucklandcity.govt.nz/whatson/places/parks/mteden.asp).
En op het eind zijn we naar de Harbour Bridge geweest!! Niet alleen geweest, we zijn er ook op wezen klimmen!! De Harbour Bride is 40 meter hoog. (http://aucklandbridgeclimb.co.nz).
We hadden heel mooi uitzicht op de stad over het water!
Tour was echt geweldig!! Wat een adrenaline is door mijn lichaam gegaan!!

Dit moest ik even kwijt!!
Gisteren lukte het niet om fotos te plaatsen, dus ik ga het nu weer proberen!!

Liefs vanuit geweldige Nieuw Zeeland!!

Reacties

Reacties

Danny

Wow knap ik heb ook hoogtevrees maar van een gebouw springen trek ik niet. Respect voor jou :)

Iris

Vet joh! Momentje om nooit te vergeten, maar ik doe het je niet na!

Roy

Heeey!

Moedig hoor! Dat had ik echt nooit gedaan :P

Veel plezier daar verder!

Kus

Stan

Heey bikkel,

Ben echt zwaar trots op je!!! Ik werd al misselijk toen ik iemand anders naar beneden zag gaan.

Nog veel plezier!

Angelique

Zo jij hebt ontzettend veel lef!! Echt super hoor!!
xxx

Ilona

Echt knap hoor!!

kus

Ivo

Heeeey meisie,

Waar ben je nou, je let niet op me ;).
Wel leuk om al je verhalen te lezen, ga zo door en geniet ervan!

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!