natalie.reismee.nl

Nieuw Zeeland deel 1

Hallo lieve mensen!

Wat hoorde ik nou??? Het heeft gesneeuwd in Nederland?? Wow!!
Bij sneeuw moet ik altijd denken aansneeuwpoppen maken, of met de slee van een berg afglijden (zelfs als je geen kind meer bent is dat leuk! Moet je eens proberen

Wink
) en ik denk aan Arno, want hij vindt het geweldig om in de sneeuw te spelen!
Helaas, als het sneeuwt in Nederland, dan betekent het dat het koud is, brrrr!
Tongue out


Ik zal even over de afgelopen dagen vertellen.

Op 24 november 2008 kwam ik aan de eind van de middag aan in Nieuw Zeeland, Auckland.
De volgende dag had ik met Vania (meisje wat ik vorig jaar in Hongkong ontmoet had) afgesproken. Zij heeft me met de auto wat dingen in Auckland laten zien en we hebben samen een echte Nieuw Zeelandse burger gegeten. Erg jammie moet ik zeggen!
Op 26 november 2008 ging ik naar de Bay of Islands met de busorganisatie Stray. Onderweg hebben we nog een paar keer gestopt en ook hebben we gesnorkeld. We hebben mooie vissen gezien. Het water was ijskoud, maar het was het meer dan waard want we hebben veel lol gehad! In de bus had ik drie meiden ontmoet: Sarah (Engeland), Regina (Oostenrijk) en Elizabeth (Zwitserland). Leuke meiden. We hebben twee avonden in Bay of Islands samen gekookt. We zijn naar een bar geweest en hebben 241 prijzen gewonnen!! Ik win nooit iets, dus ik was hartstikke blij natuurlijk hihi! De volgende dag hebben Sarah, Regina en ik een hele middag een kayak gehuurd. Ik dacht dat ik zeker zou vallen in het water met een kayak, maar dat is niet gebeurd haha! We zijn met de kayak de zee op geweest, maar ook de eilanden op geweest. We zijn een strandje van de eiland op geweest en zijn daar wezen lunchen, want we hadden onze lunch meegenomen. Op deze eiland woont niemand, maar is alleen natuur te vinden.
De volgende dag, regende het helaas de hele tijd, dus heb ik films gekeken en ben dus niet echt buiten geweest. In het hostel had ik Oscar (Zweden) ontmoet en we zouden de dag erna samen doorbrengen.
De volgende dag, was echt een dag om nooit te vergeten!! Echt nooit gewoon!
We zaten om 8.00 uur al op de boot. Na ongeveer 15 minuten zagen we dolfijnen!! super gewoon! Ze zwommen nietalleen naast ons boot, maar soms ook onder onze boot! Echt supermooi!! Ik vind het echt geweldig hoe mooi ze kunnen springen!! Ongelofelijk mooie dieren!!
Om 12.15 uur gingen we van de boot en om 14.30 uur gingen we op de snelste boot. Ik ben voor de helft van de prijs op de snelste boot geweest, omdat ik dat dus gewonnen had!! Hihi!
We zijn naar de 'hole in the rock' geweest en zijn er ook met de boot onderdoor geweest!!
Was erg mooi om te zien!! Om 16.10 uur gingen we van de boot en om 16.30 uur zat ik al in de bus op weg naar Auckland. Om ongeveer 20.00 uur kwam ik aan in Auckland.
In het hostel, mijn slaapkamer zaten ook twee Deense meiden (Freya en Nanna) en zij boden mij gelijk aan om met hun mee te eten. Erg lief. We hebben samen mexicaans gegeten in onze kamer.
De dag erna, vandaag, ben ik even de stad in geweest en daarna heb ik met de twee Deense meiden naar de kerstoptocht gekeken. Vanaf onze slaapkamer hadden we heel goed uitzicht en konden we ook het dak op! Het blijft raar om kerst in de zon te vieren!! Het was vandaag 23 graden en dat geeft me niet echt een kerstgevoel!! Ach het blijft wel heel gezellig!!

Vandaag heb ik ook een auto gehuurd. 3 tot en met 22 december heb ik een auto gehuurd!!
Laughing


Ik ga zo ook nog even foto's plaatsen!!

Dikke knuffel vanuit Nieuw Zeeland!!





Reacties

Reacties

Danny

241 prijzen je had zeker nog wat in te halen van nooit eerder wat winnen.

marjo

Wat super mooi om die dolfijnen te zien in de natuur.

Je geniet er allemaal van en dat is fantastisch.

Dikke knuffel en kusjes

Natalie. Voor Danny

Two for one ;)

Danny

Klinkt idd wel iets logischer :P

Roy

Ik zat ook al te denken, "huh, 241 prijzen" :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!