natalie.reismee.nl

Australie, Adelaide

Hallo lieve mensen!!

Ik zal eerst kort vertellen wat ik de afgelopen dagen gedaan heb en dan zal ik jullie vertellen wat mijn plannen zijn!!!

Ik ben twee keer naar de boerderij van mijn oom geweest en heb paardgereden. Een keer heb ik zelfs priveles gehad. Was erg interessant!
Ik ben naar mijn oude werk geweest, maar helaas zijn ze nog steeds aan het renoveren, dus heb niets kunnen bekijken vanbinnen.
Ik ben naar het strand geweest met een nederlandse jongen. En diezelfde avond was ik uitgeweest met die nederlandse jongen en twee nederlandse meiden. Was een goede club waar ik al vaker was geweest. De naam van de club is HQ. Wat mij echt verbaasde is dat drie uitsmijters van mijn oude werk (Mansions) daar nu werken als uitsmijter. Een jongen die achter de bar stond bij mijn oude werk staat nu daar achter de bar. En een jongen die bij mijn ouder werk, de pizza place werkte, werkt nu in HQ en haalt alle glazen op!! Leuk om iedereen weer gezien te hebben!
Ik ben een avond uit eten geweest met mijn nichtje Hannah, mijn oom en tante. En een avond uit eten geweest met mijn neef Jacobus en zijn vriendin Caroline.Was erg gezellig!
Ik had de planning om naar Melbourne te gaan via de Great Ocean Road. Ik zou dat met een tour kunnen doen ik zou het gewoon met de auto kunnnen doen. In hostels heb je een prikbord waar je dan een notitie kan hangen en kan vragen wie er ook naar een bestemming gaat en dan vragen om bijvoorbeeld een auto te huren met meerdere personen. Ik ben naar een hostel gegaan en toen ik aan het kijken was op het prikbord zag ik een andere jongen en ik vroeg wat zijn plannen waren. Hij vertelde mij dat hij en een vriend een auto willen huren ennaar Melbourne willen via de Great Ocean Road.Zo makkelijk gaat dat nou!! Morgenochtend om 10.30 uur vertrek ik met deze twee engelse jongens! We hebben voor vier dagen een auto gehuurd. Op 20 november 2008 zal ik dan in Melbourne aankomen. Op 24 november heb ik een vlucht van Melbourne naar Nieuw Zeeland, Auckland.

Dan iets anders... Mijn aankomstdatum in Nederland heb ik gewijzigd! Ook heb ik mijn vlucht gewijzigd van Christchurch naar Los Angeles.
Op 23 december 2008 vlieg ik naar Los Angeles en zal dan daar Kerstmis vieren.
Als alles loopt zoals ik nu wil dan zal ik oudjaarsavond in Las Vegas vieren!!!
Klinkt cool he??

Cool


Ikdenk datik al mijn nieuwtjes nu verteld heb.

Keep in touch!

Liefs, Natalie

En zie jullie weer in 2009

Laughing

Reacties

Reacties

Danny

yeah vegas baby ;)

Margreet

Als je maar niet getrouwd terug komt.

That's happens in Vegas ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!