natalie.reismee.nl

6,7,8 November 2008 en SURPRISE!!

SUPRISE!!!!

In het vliegtuig kon ik al mooi landschap zien in Nieuw Zeeland. Echt geweldig gewoon!!
Ik kwam aan in Chistchurch en had verwacht het warm (+20 graden) zou zijn.
In Japan had ik nog gekeken hoe het weer was in Cristchurch en toen stond er 23 graden!!
In het vlieguig dacht ik nog: Mooi ik kan straks gelijk naar het strand!!
Nou mooi niet dus!! Ik kwam aan en het was 12 graden! Echt ik meen het!!
Het was inderdaad 23 graden wanneer ik gekeken had, maar het goede weer was maar voor een paar dagen!!
Volgens de inwoners gaat het zuider eiland pas in december warm worden.

Vrijdagavond 7 november was ik uitgeweest met een nederlandse meid in een hele leuke club! Boogie Night! Er werd muziek uit de jaren 70 gedraaid! Abba en Grease Bijvoorbeeld! Echt geweldig!!

Zaterdag had ik zin om mijn plannen te veranderen!! Ik had een vlucht naar Australie, Adelaide geboekt voor de volgende dag!! Zondagochtend om 3.30 uur moest ik opstaan, omdat ik 4,30 uur moest vertrekken vanaf mijn hostel. Om 7.15 uur zat ik het vliegtuig naar Australie!!
In de middag kwam ik aan in Adelaide en niemand wist dat ik zou komen. Dus toen ik naar mijn oom zijn huis ging was iedereen verrast!! SURPRISE!!!Echt, je had hunreactie moeten zien!! NATALIE WAT DOE JIJ HIER?? En toen vertelde ik dat het te koud in Nieuw Zeeland (zuidereiland)was, dus dat ik een paar dagen in Adelaide verblijf en dan weer verder ga.
Nadat even bijgepraat te hebben werd gelijk mijn bed klaargemaakt en kan ik dus nu in Adelaide verblijven!!

Wanneer ik weer naar Nieuw Zeeland ga is nog niet bekend. Waarschijnlijk ga ik vanaf Adelaide eerst de Great Ocean Road zien en dan door naar Melbourne. Mijn vlucht zal dan vanaf Melbourne naar Nieuw Zeeland zijn!!

En het weer hier : Rond de 30 graden!!! Precies wat ik wil

Laughing
!!

Liefs, Natalie

Reacties

Reacties

Danny

Haha toch maar gedaan he koukleum :P

Margreet

Dat is inderdaad een verrassing!! Wat leuk!! Ook leuk dat je je familie hebt verrast! Heel veel plezier in Australie en ik blijf je volgen ;)

Roy

Heey!

Wat leuk! Haha, ze zullen wel gek opgekeken hebben :D

Heel veel plezier daar!

Kus

Natalie

Jullie zijn lief :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!