natalie.reismee.nl

In Nieuw Zeeland aangekomen!

Om 14 uur ging ik bij mijn hotel in Tokyo weg en 20,5 uur later kwam ik in mijn hostel in Nieuw Zeeland, Christchurch aan!!
Het was lang, maar alles is helemaal goed gegaan!!
In het vliegtuig had ik twee vrije plaatsen naast me, dit betekende dat ik languit kon liggen!!
Dus dat was wel heel fijn!!
Air New Zealand vond ik echt een hele prettige maatschappij!! Ik had mijn eigen beeldscherm!! Ze zijn vriendelijk en het eten is ook goed!! Alles veel beter dan KLM!!

Ik ga vanavond vroeg slapen, want veel heb ik niet geslapen de afgelopen twee nachten.

Ik ga nu kijken of ik nog wat fotos kan plaatsen via deze computer!
Ik hoop dat het lukt!!

Liefs, Natalie

Reacties

Reacties

Margreet

Slaap lekker!! En vond het grappig om nog ff met je gemaild te hebben voor je ging slapen ;)

Danny

Je bent gewoon in mijn geboorteland ik ben jaloers :P

Edwin

Ook al ben je nu in New Zealand, ik vind de foto's van Japan erg mooi. Ga zo door en wij genieten met je mee ;)

Stan

Je verhalen uit Japan klinken echt super! Het komt zeker op een lijstje met landen die ik nog wil bezoeken!

Nieuw-Zeeland zal je zeker bevallen, zijn in ieder geval ook genoeg bergen om te beklimmen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!