natalie.reismee.nl

Gewoon een update :)

30 oktober 2008
Na 15 uur kwam ik aan in Tokyo. Ik ging gelijk door naar mijn hotel. Ik heb gekozen om naar dezelfde hotel te gaan als mijn eerste keer in Tokyo. Daarna ging ik naar de toeristeninformatie in station Ueno. Ik heb veel brochures meegenomen en ben de omgeving Ueno wezen verkennen.
Eerst ging ik naar de Ameyoko markets/street. Veel winkels en ze verkopen kleding, verse vis en nog veel meer. www.ameyoko.jp
Daarna naar de Ueno park gelopen, wat vrij populair is aan de drukt te zien. Ik ben naar een tempel en de dierentuin geweest. In de avond ontmoette ik een meisje in mijn hotel. Haar naam is Flo. Het was een meisje, waar ik niet zo snel in mijn dagelijks leven mee om zal gaan. We zijn naar een cafe geweest waar de meiden/vrouw geen dagelijkse kleding aan hebben, maar ze waren verkleed. Ik heb een foto van 1 serveerster gemaakt. En alle serveersters hebben weer een ander pakkie aan.

31 oktober 2008
Ik ben naar Roppongi geweest. Veel dure winkels heb ik gezien. Ik ben naar de Tokyo city view geweest. Uitzicht Tokyo op 270 meter hoogte. Daarna nog naar een art museum geweest. Vond het alleen niet zo boeiend... In de avond ontmoette ik Matan, een jongen uit Israel, in het hotel.
Het was halloween en we wilden beide wel naar een party. We zijn rond 22.30 uur samen naar het gebied Shibuya gegaan. We waren op zoek naar de club Womb (ben er niet honderd procent zeker van dat deze club womb heet en of je het zo spelt). We hadden gehoord dat het een goede club zou zijn. We gingen de weg vragen aan een paar jongens en die waren er ook op zoek naar. We sloten ons bij de groep aan en gingen met zijn allen (ongeveer 10 personen) op zoek naar club. Even later gevonden en feesten maar. Om 5 uur ging het dicht, dus toen werden we er allemaal uitgegooid. Om 6 uur waren we nog met vijf personen overgebleven en gingen we nog karoake doen. Je krijgt een kleien kamer aangewezen waar je dan met zijn vijven gaat zitten. Het was echt heel gezellig en niemand kon zingen, dus dat maakte het nog gezelliger. Rond half 9 kwam ik aan het in het hotel en om 9 uur was het eindelijk tijd om te slapen.

1 november 2008
Tja, rond 16 uur werd ik pas wakker. Eerst even wat eten gehaald. En daarna kwam ik Mattan alweer tegen. We besloten samen die avond nog maar op pad te gaan. We gingen naar het gebied Shinjuku. We hadden daar nog even wat gegeten, aangezien Mattan stierf van de honger. En daarna gingen we nog twee bars in. Er waren veel girls bars en men bars. Het zou niet bepaald de beste buurt zijn hoorde we van onze receptionist, maar we hebben gelukkig niets ergs meegemaakt of gezien. Ik vond het gewoon goed om daar te lopen. Er waren daar veel straten verlicht met neonlichten en dat vond ik erg mooi om te zien. Rond 23.30 uur namen we de metro terug naar het hotel.

2 november 2008
Eerst ben ik naar het gebied Asakusa geweest. Ik ben naar Nakamise geweest, dit is een straat met veel markets. De sfeer was gezellig, maar het was er echt ontzettend druk!! Ik heb de Asakusajina Shrine gezien. Het gebouw is bekend om de Sanja festival, een van de top 3 traditionele feest. Er waren ook allemaal mensen met soort wierook bezig in1 grote 'pan'en die mensenwilden zoveel mogelijk rook van de wierookop hun lichaam ontvangen. Foto's zijn natuurlijk weer gemaakt!! En daarna de Asahi Breweries gezien. Het is een gebouw wat een bierglas moet voorstellen met een gouden voorwerp erop. Nou ik haal er geen bierglas uit haha.
Daarna door gegaan naar het gebied Ginza waar ik naar de Sony gebouw ben gegaan. Hier staan de nieuwste modellen van Sony. Erg mooi om te zien!!

Nog even wat anders:
De afgelopen dagen was ik niet bereikbaar op mijn telefoon en kon dus ook geen smsjes ontvangen. Dus wie wat gestuurd heeft, ik heb niets ontvangen!
Margreet wil ik nogmaals bedanken voor haar hulp om naar mijn stomme provider te bellen! Bedankt Margreet!!

Angelique, je snoepjes zijn bijna op, maar heb er echt van genoten!! Dank je wel!

Mama, de koekjes die je me gaf voordat ik wegging was een goed idee. Erg handig om mee te nemen en heb ze nog steeds!! Het waren er namelijk wel erg veel!! Dank je wel!!

Voor iedereen die mijn blogs lezen, ik vind het hartstikke leuk als ik reactie van jullie krijg!! Echt super gewoon!!

Liefs, Natalie xxx

Reacties

Reacties

Johan

Leuk zeg...
Zo te lezen, verveel je je niet 1 dag, en leer en zie je een heleboel.

Hier wordt het alleen maar kouder, wees maar blij dat je na de winter terug komt. ( 5 graden hier )


Veel plezier!!!!!!

Ilona

Haai,

Ik vond het al raar dat mijn smsjes niet aankwamen er stond steeds in verzendrapport mislukt.... papa ook gevraagd of het bij hem ook zo was....echt vaag.
Maar, gelukkig is het nu dus weer geregeld.
Ik lees dat het allemaal goed gaat en dat je je nog steeds vermaakt gelukkig!.

Veel plezier :)

Liefs Ilona

Edwin

Hee nachtbraker vermaak je wel een beetje daar, ons heb je niet meer nodig dat heb ik wel gemerkt haha

Ik voor papa!

Papa!! Ik zal je mijn hele leven nodig hebben hoor haha!! Liefs, Natalie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!