natalie.reismee.nl

Weer in Tokyo!

Hallo allemaal,

Zojuist aangekomen in Tokyo. Ik heb weer een busreis van wel 15 uur achter de rug..
Ga zo lekker douchen en dan weer op pad

Laughing
!!

28 oktober 2008
Ik ben weer naar Akihiro zijn school geweest. We hebben een powerpoint presentatie gemaakt. Morgen gaan wij een presentatie geven. We zullen de studenten informatie geven over Australie, working holiday visum en Europa.
In de avond zijn we met zijn ouders naar een Japans restaurant gegaan. Toen het eten op tafel kwam moest ik echt even slikken. Een vis opgebaard,,, Moest nog net niet overgeven!!
Na een tijdje ging het wel... En het eten was ook erg lekker!! Er kwam ook sushi op tafel!!
Volgens mij speciaal voor mij, omdat ik het zo lekker vind

Laughing
!!

29 oktober 2008
De dag om zijn ouders en broer gedag te zeggen. Wat voelde dat raa zeg!!
Ze hebben mij echt behandeld als een prinsesje en ben ze echt dankbaar voor alles!!
Rond 11 uur reden we naar Akihiro zijn school en we hebben onze presentatie goed uitgevoerd!! Een paar Japanse studenten waren zo blij, dat ze nog langer bleven om met me te praten. Zij willen ook heel graag rondreizen en wat van de wereld zien.
Er was een amerikaanse leraar en die was mij ook erg dankbaar dat wij de presentatie gegeven hebben. Hij vertelde mij dat veel studenten bang zijn om te reizen en veel van hun komen nooit verder dan Japan. Een paar studenten wilden ook nog op de foto met mij!!
Het was zeker een hele aangename ervaring!!
Om 18 uur reed ik weg met de bus...